Головні покази перших днів тижня моди в нью-йорку
Найважливіші колекції, показані на початку марафону модних тижнів
У Нью-Йорку стартував Тиждень моди, з якої традиційно починається демонстрація колекцій майбутнього сезону. Цього разу покази вперше за довгі роки пройдуть не на звичайній майданчику в Лінкольн-центрі, а відразу на двох нових – Skylight at Moynihan Station і Skylight Clarkson Square. Крім того в цьому сезоні до плеяди американських дизайнерів, чиї шоу базуються у Великому яблуці, на цей раз приєднається новий учасник – Givenchy, котрий переніс показ з Парижа в Нью-Йорк. Перші дні fashion-гонки зазвичай служать розгойдуванням перед щільним розкладом цілого місяця показів і презентацій. розповідає про найважливіші колекціях, продемонстрованих на початку Тижня моди.
Тиждень моди в Нью-Йорку відкрив показ другої лінії американського дизайнера Зака Позена – ZAC Zac Posen, вперше продемонстрованої на подіумі. У майбутньому сезоні дизайнер відводить головну роль в колекції деталям: плаття, штани і блузи сезону весна-літо 2016 щедро декоровані тасьмою, рюшами, прорізами, складками і вставками з сітки. У виборі кольорової палітри Позен віддав перевагу традиційним для літа пастельних відтінків і базовим чорному і білому кольорах. Фінальним акордом шоу став вихід супермоделі Коко Роша в плаття з щільної чорної сітки, прикрашеному трьома сотнями світлодіодів, створеному дизайнером в рамках програми Google Made with Code.
На створення весняно-літньої колекції Віктора Альфаро надихнули роботи Ельсуорта Келлі – одного з найяскравіших американських представників мінімалізму і хард-едж живопису. Результат – майже чотири десятки нарядів чітких структурних силуетів, що поєднують контрастні кольори і геометричні вставки прозорого матеріалу. Особливої згадки заслуговують прикраси з показу – моделі виходили на подіум з великими підвісками, моносерьгамі і браслетами, зібраних з яскравих неправильних чотирикутників.
Взявши за основу глобальну ідею деконструкції, Рейчел Комі сконцентрувалася на використанні складних матеріалів, які пройшли кілька стадій обробки: звичні тканини на кшталт бавовни і деніму дизайнер піддала вимивання, відбілюванню, шліфовці і інших випробувань на міцність. Все це заради одного – створення нарочито недбале образу героїні колекції, з шиком поєднує в одному вбранні широкі брюки-банани, об’ємний «восьмідесятніческій» жакет з абстрактним принтом і жіночні босоніжки на підборах.